marți, 14 ianuarie 2014

Patchwork - Half squares triangles & BOW TIE - primele incercari

Aceasta tehnica am descoperito pe  http://www.hobby-handmade.com la cursul tinut de Nore ,multumesc draga mea ... de asemenea si sursele de pe net mi-au fost de ajutor .

Ce este Patchwork-ul  este imbinarea unor bucati de material textile, diferit colorat , prin coasere cu mana sau cu masina, dupa modele geometrice , aplicatii sau desene .Prin imbinarea acestor bucati se obtine un nou material(patchwork-ul) care apoi va constitui fata quilt-ului.


Pentru a intra in lumea patchwork-ului avem nevoi de cateva obiecte -

planseta de taiat
cutter
rigla speciala
materiale bbc care trebuie spalate si calcate 
masina de cusut
ata
foarfece
ace 

Urmand instructiunile  am cusut si eu 2 block-uri

1.Half squares triangles  


Avem nevoie de doua materiale de bbc ,unul uni si unul cu model - eu nu am respectat cerinta si am folosit ambele materiale cu carouri , fiind doar un exercitiu nu am achizitionat materiale , pacat. 

Am taiat din materialul deschis 8 patrate de 10,5cm/10,5cm si din materialul inchis 4 patrate de 10,5cm/10,5cm.

Pentru  patratele bicolore am taiat din fiecare material cate 2 patrate de 11,5cmx11,5cm ... mai departe




Blockul la final trebuie sa fie de 38/
38 cm


2. BOW TIE
lucrat dupa instructiunile Norei

pentru acest model avem nevoie de doua materiale bbc, unul inchis , altul deschis la culoare
din care am taiat patrate de 20,5/20,5cm fiecare , 3 din mat.deschis si 2 din mat.inchis ...





La cursul patchwork , cele doua blockuri  au fost transformate intro fata de perna ... pe ale mele eu nu le-am finalizat ,inca nu stiu ce voi face cu ele .

Inca am multe lectii pe care nu am apucat sa le fac sper insa sa apuc in acest an , fiindca totul este minunat.

Nota - mare atentie la alegerea materialelor , spalarea si calcarea lor in prealabil
         - masurat de doua ori si taiat
         - calcat dupa fiecare cusatura (prin presare )

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Hobby handmade

Lucru de maa